update week 3 - Reisverslag uit Auroville, India van Michel&Rachael - WaarBenJij.nu update week 3 - Reisverslag uit Auroville, India van Michel&Rachael - WaarBenJij.nu

update week 3

Door: rachael en michel

Blijf op de hoogte en volg Michel&Rachael

05 Maart 2013 | India, Auroville

Update week 3
Nou deze week de eerste dag lekker naar het strand geweest en Mijn huid was zo wit dat het pijnlijk was om naar te kijken. Ik heb me zeker een stuk of 5 x ingesmeerd met factor 40 maar dit mocht niet baten. Uiteraard gruwelijk verbrand. Ik lijk roder dan rood is… knap rood dus hahah. Nu maar een paardagen vrij van het strand en maar blijven smeren anders smelt ik straks nog of verbrand mijn huid dat ik echt zwart wordt. Lekker aangebrand hahah. Mies blijft me gewoon continue plagen want als ik niet wit ben, ben ik rood en hij lekker bruin.

Aangezien ik afgelopen week erg last had van mijn stof en hooi allergie zijn we maar naar de apotheek geweest voor spray/oogdruppels/pilletjes. 1 van die drie leek ons normaal om dat daar te verkrijgen. Helaas pinda kaas moest ik toch eerst de dokter zien voordat ik iets mee kreeg. Eenmaal bij de dokter… ow heb je last van je ogen?ja Kriebelt het? Ja en het brand. De dokter heeft dus nu 2 oogdruppels gegeven 1 voor het jeuk en het andere voor het branden. Hij vraagt en nies je veel? Ik word zelfs snachts wakker omdat ik een nies bui krijg. Dan krijg je ook pillen en je weerstand is dan ook niet zo goed dus krijg je ook vitamine c. waar dat laatste vandaan komt…. Geen idee maar goed ,ik kan er weer tegen aan. Gelukkig hebben de medicijnen ook geholpen.

We hebben een hele mooie tempel gevonden tijdens het toeren op ons tvsje. Echt super mooi! Langs de weg heb ik nog een man zien wassen in slootwater tussen de velden. Dit was ook erg indrukwekkend… een conclusie kun je niet trekken omdat je niet weet of hij gwn ff wilde afkoelen tijdens het werken of dat hij geen voorziening thuis heeft of dat hij überhaupt wel een thuis heeft. Zoals je leest… het zet me aan het denken.

Mensen kwamen soortje van geld collecteren voor de tempels door zich te verkleden als goden en muziek te spelen en door de straten te gaan. Erg mooi om te zien. Ze komen mensen dan ook zegenen doormiddel van as op de voorhoofden van mensen te doen. Mooie ervaring omdat zo te mogen zien. We hadden niets bij om foto’s te maken omdat we op ons werk waren. Jammer hoor.

Het is nu btw bewolkt 29 graden en ons te koud om naar het strand te gaan hahaha belachelijk
Gelukkig heb ik alvast voor mijn verjaardag een gitaar gekregen van Mies… wat en schat he! Dus vandaag wordt het oefenen maar!

  • 05 Maart 2013 - 14:46

    John:

    Ik lees met veel plezier jullie reisverslagen, het doet me goed te zien dat jullie het prima naar jullie zin hebben en zoveel indrukken opdoen. Opa Bosters vind het ook fantastisch als ik hem van jullie avonturen vertel en doet julllie de hartelijke groeten. Veel succes en plezier!

  • 05 Maart 2013 - 20:08

    Marie:

    1 juni ben je toch pas jarig...je had beter alvast iets voor mies kunnen doen. Dat zou logisch zijn.hahahah

  • 06 Maart 2013 - 14:06

    Rachael:

    hij krijgt van mij iets heel byzonders als het lukt dan. ik wil hem meenemen op olifanten rit of mee nemen op een boot tour op the waterbacks in kochi. het duurt nog ff voor dat we er zijn dus hij krijgt zijn verjaardagscadeau laat;) om sommige goeede dingen moet je wachten hahah
    mis jou ook

  • 07 Maart 2013 - 08:42

    Jan O:

    Hoi Rachel
    ik ben blij dat je het naar je zin hebt, en zonde voor je dat er geen wc papier is hahahahaha
    Met mij gaat het ook goed ik werk drie dagen in de week goed he?
    ik vind het grappig dat je op de kevers plast zodat ze niet kunnen vliegen hahahaha
    volgende week ga ik verder lezen
    groetjes Jan
    ohh ik ben heel trots op je

  • 07 Maart 2013 - 11:49

    Rachael:

    Jan wat leuk dat je het leest en nog leuker dat je een reactie schrijft.
    Goed bezig hoor 3 dagen in de week werken. Op pardoes? hopelijk heb je het ook helemaal naar je zin!
    En natuurlijk fijn om te horen dat je trots op me bent... dat ben ik natuurlijk ook op jou aangezien het zo goed gaat!
    groetjes Rachael

  • 07 Maart 2013 - 21:40

    Imke:

    klinkt weer super rach en mies.. al hoewel dat verbranden kllinkt wat minder. in de felle Indiase zon liggen is misschien ook een beetje te veel van het goede. wel een fijn vooruitzicht dat je alvast een gitaar voor je verjaardag hebt gehad. goed op tijd mies hahah. julllie maken weer van alles mee.. succes en geniet ervan (wat minder van de zon, maar gelukkig is het bewolkt hahah) xxx

  • 08 Maart 2013 - 19:04

    Sybren:

    Hey shorty, fijn om te horen dat je het zo leuk hebt. Cool dat je een gitaar hebt, dan kunnen we jammen als je terug bent. hahahahaha. groetjes. syb

  • 12 Maart 2013 - 07:59

    Jan O:

    Hoi Racheal, weer ben ik weer hartstikke trots op jou dat je het zo lang volhoud en met je verbrande huid. ik ben blij dat je een gitaar hebt gehad van je vriend, probeer maar noten te spelen als je dat lukt hahaha vorige week heb ik ook drie dagen gewerkt en 9 bankjes heb geschuurd en geverfd alles met de hand.
    ik doe volgende week weer een reactie als Marisca er is en anders een ander keertje!

    bedankt voor jou reactie vond ik erg leuk
    groetjes Jan O

  • 24 Maart 2013 - 21:38

    Jane:

    he Ree en Mies,

    Leuk om te lezen allemaal!! Dus jullie hebben het goed samen:)
    Beter dat je bent opgeknapt van de hooikoorts, nu je huid afkoelen.
    Zie uit naar volgende berichten...ik spaar ze op en dan lees ik ze in 1x door

    Doei lieverdzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michel&Rachael

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 512
Totaal aantal bezoekers 9101

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 11 Juni 2013

Doei luxe, hallo boomhut

Landen bezocht: