Voorbereidingen - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Michel&Rachael - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Michel&Rachael - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Rachael

Blijf op de hoogte en volg Michel&Rachael

26 Januari 2013 | Nederland, Middelburg

Serieus.... deze site valt niet mee om door te krijgen hoe het werkt. of ligt dit toch aan mijn technische vaardigheden;)

  • 27 Januari 2013 - 15:02

    Anne:

    Yeeeeh vind het zo leuk voor jullie !! Echt een groot adventure en als ik die boomhut zie heb ik echt respect voor jullie haha !!!
    Ben erg benieuwd naar jullie verhalen, dus ik houd de site in de gaten :):)
    Have fun in India !

    Gr.Anne

  • 27 Januari 2013 - 21:03

    Marisca:

    Ben zohhhh vreselijk Jaloers....... ik hoop dat jullie net zo genieten van Azië als ik... Marisca xx

  • 28 Januari 2013 - 10:04

    Jolinda:

    Hey schatje!!

    Ik zie jullie luxe verblijf al.. :P maarruhh.. je weet.. wat muggetjes en vuurvliegjes erbij zorgt alleen voor extra romantiek! Geniet van alluss!! Ennuh, ik denk dat we alvast een date moeten plannen om foto's te bekijken en bij te kletsen.. K zal je missen!!
    Big hug beauty! Xx

  • 04 Februari 2013 - 11:10

    Michel&Rachael :

    wat leuk! we hebben volgers en we zijn nog niet eens weg hahah. ik houd jullie updated xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michel&Rachael

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 9152

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 11 Juni 2013

Doei luxe, hallo boomhut

Landen bezocht: