een week verslag - Reisverslag uit Auroville, India van Michel&Rachael - WaarBenJij.nu een week verslag - Reisverslag uit Auroville, India van Michel&Rachael - WaarBenJij.nu

een week verslag

Door: michel en rachael

Blijf op de hoogte en volg Michel&Rachael

20 Februari 2013 | India, Auroville

Week 1:
Ff een samenvatting van onze ervaringen in het mooie, warme, goedkope India!
We kijken onze ogen uit het is hier heeeeel mooi en heeeeerlijk warm. Mensen hier hebben zo een andere manier van leven dat je het gewoon kunst kunt noemen. Mijn billen afpoetsen met de hand blijft een strijd en is niet makkelijk zonder mezelf helemaal onder te morsen met het water waar kikkers in zwemmen. Ook het plassen doe ik liever op de kevers zodat ze niet meer kunnen vliegen. (sadistisch i know) Ben namelijk bang dat ze straks ergens anders in of op landen. Jullie snappen vast wel wat ik bedoel hahah. Een hele ervaring dus. Het eten met de rechterhand hebben we onder de knie… we willen nu ook niet meer met links eten ;)

Op onze eerste dag hebben we scooters geregeld en simkaarten via ons contactpersoon Hans. Super blij. Op dag 3 hadden we voor het eerst stroom. En een kikker als huisdier om de muggen op te eten. Super handig haha. Wij zijn druk bezig met ons te oriënteren want we weten nog steeds niet goed waar we eten en benzine kunnen halen. Morgen krijgen we dus een tour van een contact persoon. Hopen dat we dit dan ook onthouden. Ik ben en blijf een vrouw hahahah.

Ik ben btw gebeten door een hond. Best spannend want nu ben ik een stukje banger voor honden en er zijn er hier nog al wat :S Ik ben niet open gebeten. Ik heb alleen maar een blauwe plek en ik heb het gedesinfecteerd dus mensen…. Don’t worry!!! Michel en ik hebben allebei zo een gave scooter! Althans die van mij is gaaf. Michel’s ding beschrijft hij als een rijdende doodskist hhahaha. . Helaas heeft Michel een schakelbrommertje waardoor hij met zijn lange benen niet goed kan remmen. Rara wat gebeurt er nou… Blijft zijn slipper achter de rem hangen en doet hij een vet stoer kunstje door over de kop te gaan. Erg spectaculair allemaal… uitslover. Hij moet hier natuurlijk wel voor boeten. Niets gebroken, maar wel een hap uit zijn grote teen, een dikke schram op zijn voet en wat schrammen op zijn kuit en elleboog. Hopen dat het snel heelt. Het is wel echt heerlijk… als je ff uit wilt waaien en genieten van de mooie omgeving, oriënteren waar dingen zijn en niet in de hitte wilt lopen.

We zijn ook al gaan werken bij ons project! Het ziet er goed en veelbelovend uit. Deze mensen houden echt van hun werk en de kinderen. Ze hebben het goed voor elkaar en we kunnen veel van hen leren op allerlei gebieden. Lekker weekend nu… en samen met contactpersoon Hans de buurt verkennen en dan kunnen we lekker boodschappen doen en tanken. Maandag hebben we afgesproken om naar pondi te gaan. Een leuke stad waar we van alles kunnen doen. Ook het strand is daar... ik ben benieuwd.
Als we internet hebben … plaatsen we weer wat.

Als jullie willen kunnen jullie contact houden via sms of whatsapp (whatsapp lezen we alleen als we internet hebben natuurlijk)

Het nummer van Michel is: +91 81 48 52 56 31
Het nummer van Rachael is: +91 88 07 74 40 52

Voor Skypen is kunnen jullie MichelBosters1987 toevoegen.

Groetjes van ons uit het mooie, warme, goedkope India


  • 20 Februari 2013 - 15:51

    Angela:

    Blij met jullie teken van leven al had ik natuurlijke al even bij moeders geïnformeerd! Het klinkt nu al als een enorm avontuur!! Enjoy and be save!!

    kuzzzz uut zonnig maar berekoud Goes!!

  • 20 Februari 2013 - 15:55

    Timothy:

    Ik probeerde je net te bellen. Kwam er alleen niet door... Slecht bereik? Genietze!! Leuk stuk!

  • 20 Februari 2013 - 19:48

    Imke:

    wow rach en mich daar was hij toch jullie eerste verhaal. super. duidelijk en krachtig geschreven. wat hebben jullie al een hoop meegemaakt. en voor de honden, niet in de ogen aankijken, dat hebben ze mij geleerd, weet niet of het ook echt helpt... klinkt al heerlijk jullie reis.. maarre in India hebben ze toch ook gewoon wc papier? of denken jullie nu we hier toch zijn doen we het ook helemaal zoals de locals? knap hoor... ik kocht gewoon wekelijks mn rolletje....

    en leuke huisdieren hoor ik al... hoe ziet jullie boomhut er verder uit? en wat doen jullie globaal zoal een hele dag op het project? succes met je plekje vinden en geniet ervan. want jullie zitten er al weer meer dan een week en geloof mij de tijd vliegt voorbij... dus geniet van elke dag. leef zoals zij doen met de dag dan haal je er alles uit....

    have fun end enjoy

    xx im

  • 20 Februari 2013 - 19:49

    Imke:

    ps. kunnen jullie ook foto's plaatsen op de website of lukt dat niet? ben namelijk erg benieuwd

  • 20 Februari 2013 - 21:02

    Sista Love:

    Ik heb je vandaag al gezellig gesproken tijdens het koken..gelukkig gaf je aan dat er een reisverslag was, want mijn mail zat bij de ongewenste post. Leuk hoe je alles opschrijft...Het verhaal gaat echt leven...vooral je verhaal over de sanitaire voorzieningen hahaha.
    Hoor snel weer van je hoop ik! Kus

  • 22 Februari 2013 - 00:16

    Anne:

    Happy to hear dat alles goed gaat daar ! Hehehe leuk verhaaltje en erg
    interessant over hoe je naar de toilet gaat :p Ben nu al erg benieuwd
    naar de foto's ENJOYY your time !!! xxx

  • 23 Februari 2013 - 13:45

    Jonathan En Grace:

    Leuk om jullie verhalen te horen, wel spannend begin zo (hondenbeet, over de kop, linkshandig zijn, ...).
    Veel plezier en ik ben benieuwd naar de foto's.

    Groetjes,
    Jonathan

  • 23 Februari 2013 - 13:45

    Jonathan En Grace:

    Leuk om jullie verhalen te horen, wel spannend begin zo (hondenbeet, over de kop, linkshandig zijn, ...).
    Veel plezier en ik ben benieuwd naar de foto's.

    Groetjes,
    Jonathan

  • 23 Februari 2013 - 17:19

    C:

    ha globetrotters, mam en Robin vertelde me dat er een stukje in de computer te vinden was; we waren op de uitvaart van tante Tonnie (die van ome Cuup) 90jaar dus er was weer een reunietje.Wat schrijf je leuk, ik heb meteen een goed beeld van wat jullie allemaal uitspoken, nou ja............ ALLE blessures hoef je niet te melden hoor, dan worden oude mensen maar ongerust hi hi nee hoor dat valt reuze mee.
    Andere wereld waar jullie zijn begrijp ik, maar ook heel leuk en zeker heel interessant om in te toeven denk ik.
    Ben net als de andere terug-schrijfster benieuwd naar wat jullie op het werk uitspoken, wat moet je doen en wat voor type kinderen treffen jullie aan ???? Moet je je idealistische ideeen bijstellen of is het tot nu toe wat je ervan verwachtte ??????

    Pas goed op jezelf en op elkaar, dikke kus van tante C. uit Breda. (van Joop ook hoor, maar ik schrijf, vandaar)

  • 25 Februari 2013 - 10:59

    Ronny:

    dat is overleven daar. Goed om te lezen dat je hier aan wennen. Michel, hou alles heel man!! Veel plezier verder daar met jullie avontuur!

  • 27 Februari 2013 - 14:12

    Liliana:

    Heey!! Leuk geschreven allemaal.. Wel eng die hondenbeet.. Wennen jullie al een beetje daar?
    Hopelijk bevalt het goed!
    Groetjes, Liliana

  • 27 Februari 2013 - 14:47

    Rachael En Michel:

    hey jongens leuk dat jullie reageren. het is leuk om van mensen thuis te horen... vooral blijven doen dus;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michel&Rachael

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 9151

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 11 Juni 2013

Doei luxe, hallo boomhut

Landen bezocht: